.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبدي: اعتقادي به اخلاق انتخاباتي ندارم

عضو سابق جبهه مشاركت و حامي كروبي در انتخابات دهم رياست‌جمهوري گفت: من در مواردي به آنچه كه اخلاق انتخاباتي ناميده مي‌شود، اعتقادي ندارم و معتقدم بايد عليه ديگران نيز حرف زد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عباس عبدي در جمع خبرنگاران افزود: هر چند معتقدم بايد در چارچوب قانون حركت كرد اما در عرصه انتخابات بايد علاوه ‌بر معرفي كانديداي خود، اشتباهات ديگران را نيز معرفي كرد و به انتقاد پرداخت.
وي با انتقاد و تخريب يك‌جانبه عليه احمدي‌نژاد گفت: آنچه در روزنامه‌هايي مانند اعتماد ملي در مورد برنامه‌هاي دولت نهم عنوان مي‌شود، تخريب نيست بلكه روشنگري و انتقاد است.
وي همچنين در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه مطرح كردن تشكيل كميته صيانت از آرا چه لزومي مي‌تواند داشته باشد، اظهار داشت: تشكيل كميته صيانت از آرا به اعتماد جامعه به انتخابات كمك مي‌كند و آناني كه با اين قضيه مخالفند انتخابات سالمي را نمي‌خواهند بنابراين در انتخابات سالم بايد مطابق اختيارات قانوني اين كميته فعال باشد.
وي خاطرنشان كرد: كساني كه بايد طرح صيانت از آرا را برعهده بگيرند، فرقي نمي‌كند كه بازنده‌ها باشند يا اپوزيسيون‌ها و اگر در غرب بازنده انتخابات همه چيز را مي‌پذيرد، به‌خاطر نظارت وي بر انتخابات است.
عبدي همچنين با اشاره به اينكه نگاه مهندسي شده به انتخابات به معناي برنامه‌ريزي زماني براي انتخابات كشور نگاه غلطي است، تأكيد كرد: اصل انتخابات در اين روزها خلاصه مي‌شود كه بايد تلاش كنيم آراي مردم را جلب كرده و مشاركت آنان ‌را به‌سوي خود هدايت كنيم.
اين چهره اصلاح‌طلب گفت: برخي مي‌گفتند برنامه‌هاي غلط احمدي‌نژاد در سال‌هاي آينده نتيجه منفي خود را نشان مي‌دهد و كس ديگري نبايد مسئوليت رياست‌جمهوري را بپذيرد اما من معتقدم فرار كردن از زير بار مسئوليت جايز نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.